MÁVDIREKT

FIGYELEM!
Tájékoztatjuk utasainkat, hogy 2024.11.21. 00:00 - 2024.11.21. 00:30 közötti időszakban tervezett karbantartás miatt a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálata nem lesz elérhető!

MAVDIREKTInformációra van szüksége?

A MÁV-VOLÁN-csoport telefonos ügyfélszolgálata a nap 24 órájában – angol nyelven is –az utasok rendelkezésére áll. A menürendszerben az érdeklődők könnyen kiválaszthatják, hogy vasúti vagy autóbuszos utazással kapcsolatban kérnek információt.

A belföldi vasúti menetrendi érdeklődésekre vonatkozóan a gyors és szakszerű tájékoztatást a mesterséges intelligencia alapú robotasszisztens, ELVIRA is segíti.

Hogyan beszélgessünk Elvirával? További információkért kattintson ide!

A MÁVDIREKT a +36 (1) 3 49 49 49 -es telefonszámon érhető el! Telekom hálózatból hívhatja a +36 (30) 499 4999 -es telefonszámot, Yettel hálózatból a +36 (20) 499 4999 -es, Vodafone hálózatból pedig a +36 (70) 499 4999 -es számot.

Kérdését kérjük, hogy az On-line űrlapunk felhasználásával vagy az informacio [KUKAC] mav-start.hu e-mailcímen juttassa el a MÁVDIREKT részére. Köszönjük!

Az adatkezelési tájékoztató a lap alján érhető el.

A MÁVDIREKT menürendszer felépítése:

VASÚTI információ (1-es gomb)

1-es gomb: belföldi információ

2-es gomb: nemzetközi információ

3-as gomb: jegyvásárlás interneten vagy automatából

            1-es gomb: segítség az internetes felület használatához

            2-es gomb: segítség automata használatához vagy meghibásodáshoz

4-es gomb: START Klub kedvezmények

  • 1-es gomb: START Klub kártya nyújtotta kedvezmények
  • 2-es gomb: START Klub kártya meghosszabbítása

5-ös gomb: észrevételek, javaslatok

6-os gomb: különleges információ

7-es gomb: követeléskezelés

8-as gomb: angol nyelvű tájékoztatás

9-es gomb: helyjegyrendelés START Klub Prémium és VIP kártyákkal rendelkezők részére

* gomb: visszatérés az előző menübe

AUTÓBUSZ információ (2-es gomb)

1-es gomb: helyközi információ

2-es gomb: helyi információ

3-as gomb: jegyvásárlás interneten vagy automatából

            1-es gomb: segítség az internetes felület használatához

            2-es gomb: segítség automata használatához vagy meghibásodáshoz

4-es gomb: észrevételek, javaslatok

5-ös gomb: különleges információ

6-os gomb: Nyíregyháza Gyerebusz

8-as gomb: angol nyelvű tájékoztatás

* gomb: visszatérés az előző menübe

Az "észrevételek, javaslatok" menüpont alatt 22:00 – 06:00 óra között ügyeleti rendet tartunk fenn. Észrevételeit ügyeleti időben kérjük, hogy honlapunk üzenőfelületén juttassa el részünkre.