Szervezetünk 2006 óta nyújt professzionális, komplex humán szolgáltatást nagyvállalati ügyfélköre részére.
2006. és 2013. között a MÁV Zrt. egyik szervezeti egységeként, majd 2013-tól a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Humán Szolgáltatás szervezeteként végzünk teljes körű jövedelemelszámolási, társadalombiztosítási (kifizetőhelyi) ügyintézést, személyügyi adminisztrációt, országos lefedettségű ügyfélszolgálatot működtetünk, illetve szakmai támogatást is biztosítunk. Megrendelői körünk - 40.000 fő/hó feletti ellátotti létszámmal - részben a MÁV csoport vállalatai, részben pedig más külföldi tulajdonban levő vasúti szállítmányozással foglalkozó társaságok.
A sok éves működés során bebizonyosodott, hogy a szolgáltatási szerződés keretében végzett tevékenység a Megrendelőknek költségcsökkentést és hatékonyabb működést, kiszámítható kondíciókat biztosít.
A folyamatos fejlődés során és az ügyfeleink igényeinek megfelelően 2006 óta a SAP HR rendszer támogatásával végezzük tevékenységünket, valamint a munkavállalókkal történő személyes kapcsolattartás érdekében országos szinten 41 helyszínen működtetünk ügyfélszolgálati irodát. Ügyfélszolgálati munkatársainkat folyamatosan képezzük, hogy munkájukat kiemelkedő színvonalon végezhessék.
Szervezetünket, folyamatainkat a nemzetközi „best practice” felhasználásával és erőforrás benchmark értékek szem előtt tartásával, úgy alakítottuk ki, hogy hatékonyan és kiemelkedően alacsony hibaaránnyal képes legyen feldolgozni a kiszolgált munkavállaló kör humán ügyeit, adatait, mindezt a kellő rugalmasság, alkalmazkodóképesség megtartásával. SAP alapú informatikai rendszerünk rugalmasan bővíthető, így biztosítva további vállalatok ellátását, kiszolgálását.
Szervezetünk az évek során a hazai nagyvállalati piac egyik meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát, köszönhetően a szakértők gondos kiválasztásának és a folyamatos továbbképzéseknek. Munkatársaink naprakész információval rendelkeznek az adózás, a bérszámfejtés, cafeteria és járulék elszámolás törvényi és jogszabályi változásaival kapcsolatban, melyeket rendszeresen egyeztetünk a Megrendelőkkel, hogy időben tudjanak reagálni a piac változásaira.
Szervezetünk munkája támogatására elektronikus ügykövető rendszert (SAP HR CRM) használ, amelyet az Ügyfelek igényei szerint alakítottunk ki az egyedi igények figyelembe vételével. Ezzel biztosítani tudjuk az éves szinten ~ 700 000 ügy nyomon követhetőségét, és visszakereshetőségét. Partnereink számára elérhetőséget biztosítunk az ügykövető rendszerhez, így tevékenységünk a Megrendelő számára is transzparenssé válik.
Tevékenységeink
Bérügyviteli, adó és egyéb adatszolgáltatások:
- Teljes körű bérszámfejtés és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása
- Béren kívüli juttatások - Cafeteria teljes körű adminisztráció, megrendelések, kifizetések intézése
- Korszerű időadatkezelő rendszer biztosítása a munkaerő tervezéshez, időadatok komplex elszámolásához
- Munkáltató által fizetendő adó, járulék kedvezmények igénybevételéhez kapcsolódó igazolások, feladatok kezelése
- Kapcsolattartás a hatóságokkal (NAV, Államkincstár), hatósági ellenőrzésekben részvétel, könyvvizsgálat támogatása
- Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóság által kezdeményezett nyugdíjazáshoz szükséges adatszolgáltatások
- Szakértői/tanácsadói szolgáltatás a jövedelem-elszámolási területet érintő jogszabályi változásokról
Munkaügyi szolgáltatások:
- Munkaviszony létesítéshez, módosításához, megszüntetéséhez kapcsolatos feladatok ellátása és rendszer biztosítása
- Személyügyi adminisztráció
- Munkaügyi dokumentumok digitalizálása, tárolása, a dokumentumok elektronikus elérhetőségének biztosítása
Humán kontrolling szolgáltatások:
- Munkaerő tervezés, beszámolás támogatása
- SAP HCM és CRM rendszer hozzáférés biztosítása, help desk szolgáltatás nyújtása a felhasználóknak
Országos lefedettségű munkavállalói ügyfélszolgálati rendszer működtetése. Az ügyfélszolgálat elérhető személyesen, telefonon és e-mailen.
Ügyfeleink adatainak maximális biztonsága, pontos humán adminisztráció, bérszámfejtés, bevallás, elszámolás és innovatív, üzleti értéket növelő, költséghatékony megoldások nyújtása megrendelőink igényeire. Ezeket tekintjük a legfontosabb értékeknek önmagunkkal és munkatársainkkal szemben.
Célunk, hogy ügyfeleinket a lehető legmagasabb szinten szolgáljuk ki. Képesek vagyunk nagy létszámot kiszolgáló, komplex szabályok alapján működő, bonyolult kompenzációs rendszerekkel rendelkező vállalatok magas színvonalú kiszolgálására, de a környezeti változásokra és ügyfeleink igényeire leggyorsabban reagáló szolgáltató címet is szeretnénk kiérdemelni.
Hisszük, hogy Ügyfeleink sikere a mi sikerünk is!
Készen állunk további nagy és középvállalati ügyfelek kiszolgálására is.
Megrendelőink részére szolgáltatásainkat a gyakorlatban számos nagy és középvállalat esetében már alkalmazott sztenderd, költséghatékony, de mindemellett rugalmas, a megrendelők igényeit maximálisan kezelni képes bevezetési módszertan alapján tesszük hozzáférhetővé.